شارژ تلفن همراه با يك قاشق آب! | عجيب جالب خنده دار ديدني سرگرمي

====
======

سون یازیلار

تبلیغات

نویسنده : آتيلا بازدید :0
شارژ تلفن همراه با يك قاشق آب!

یازان گونی:پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعات: 09:55
دیدگاه ها:0 نظرات

شارژ تلفن همراه با يك قاشق آب!

شارژ تلفن همراه با يك قاشق آب!
دستگاه شارژر آبي نخستين بار در كنگره جهاني موبايل در بارسلونا در سال 2011 معرفي شد

عملكرد شارژر دوستدار محيط زيست PowerTrekk بر پايه فناوري سلول سوختي ميكرو بوده و تنها با يك قاشق آب مي تواند باتري تلفن همراه را شارژ كند.

 دستگاه شارژر آبي نخستين بار در كنگره جهاني موبايل در بارسلونا در سال 2011 معرفي شد و نمونه اوليه اي از آن در نمايشگاه دستاوردهاي الكترونيك و رايانه لاس وگاس (CES 2012) در معرض ديد عموم قرار گرفت.

در يك قسمت از دستگاه سبك و جيبي PowerTrekk از پودر سديم سيليسيد استفاده مي شود؛ با بسته شدن دريچه شارژر، واكنش هاي شيميايي آغاز مي شود و اين پودر غير سمي در تركيب با آب، توليد گاز هيدروژن كرده و باعث شارژ باطري مي‌شود.
اين واكنش شيميايي پاك و بي خطر بوده و محصول جانبي آنها توليد مقادير كم بخار آب است؛ همچنين در ساخت اين دستگاه از موادي استفاده شده كه از خوردگي و نشت جلوگيري مي كند.
تلفن همراه براي شارژ شدن بوسيله يك پورت USB به دستگاه متصل مي شود؛ به گفته محققان، شارژر آبي و دوستدار محيط زيست PowerTrekk قادر به شارژ بين 25 تا 100 درصدي ظرفيت باتري تلفن همراه هوشمند آيفون است.

امكان شارژ تلفن همراه، دوربين ديجيتال، دستگاه هاي GPS‌ و تمام گجت هايي كه با پورت USB‌ شارژ مي شوند، با استفاده از دستگاه PowerTrekk وجود دارد.



شارژر آبي دوستدار محيط زيست PowerTrekk



مخزن پودر سديم سيليسيد براي ايجاد واكنش شيميايي با آب



مخزن پودر سديم سيليسيد براي ايجاد واكنش شيميايي با آب






+0 راي
اوخشیان یازیلار:

ورق لر

[ ]