يك روش معجزه آسا و سريع براي سفيد كردن دندانه | عجيب جالب خنده دار ديدني سرگرمي

====
======

سون یازیلار

تبلیغات

نویسنده : آتيلا بازدید :0
يك روش معجزه آسا و سريع براي سفيد كردن دندانه

یازان گونی:یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعات: 02:53
دیدگاه ها:0 نظرات

يك روش معجزه آسا و سريع براي سفيد كردن دندانه




چگونه بدون هزينه دندانهايي سفيدتر داشته باشيم؟

پولي كه با دست خود بسختي بدست آورده ايد را صرف خريد سفيد كننده هاي گوناگون از داروخانه نكنيد! ميتوانيد بصورت كاملاً رايگان همان نتايج را در خانه حاصل نماييد! پول خود در كلينيكهاي گرانقيمت براي سفيد كردن دندانهايتان خرج نكنيد! مي توانيد با موادي كه احتمالاً هم اكنون در جعبه داروها و كابينت آشپزخانه تان موجود است اقدام به سفيد كردن دندانهايتان نماييد. خودتان را با ژلهاي مخصوصي كه مجبوريد روي دندانهايتان نگه داريد اذيت نكنيد. از خريد دهان شويه هاي مربوط به افراد سيگاري صرفه نظر كنيد! شما به همه آنچه كه براي درخشان و سفيد كردن دندانهايتان نياز داريد هم اينك در خانه دسترسي داريد. به ياد داشته باشيد كه اين دستورالعمل ساده و كارا ميباشد.


مواد مورد نياز

همه آنچه كه براي سفيد كردن دندانهايتان نياز داريد محصولات خانگي ساده اي هستند كه بسادگي يافت ميشوند. ابتدا به آشپزخانه رفته و درب كابينت را باز كنيد؟ آيا جوش شيرين داريد؟ احتمالاً بله! تقريبا دو قاشق چاي خوري از آن را در فنجان ريخته و به سمت جعبه دارو حركت كنيد. درب آن را باز كنيد. آيا هيدروژن پروكسايد (آب اكسيژنه) 5% درون آن يافت مي شود؟ احتمالاً اين ضد عفوني كننده محبوب خانگي را هم در اختيار داريد!


روش تهيه خمير مخصوص

دو يا سه (بيشتر يا كمتر) قاشق چاي خوري از هيدروژن پروكسايد (آب اكسيژنه 5%) را با جوش شيرين مخلوط كنيد تا خمير ايجاد شود. اگر خمير كاملاً شكل نگرفت مقدار جوش شيرين و هيدروژن پروكسايد را كم و زياد كنيد تا بصورت كامل شكل بگيرد و مانند خمير دندان شود. اگر مايل بوديد ميتوانيد مقداري چاشني نعنا و يا اندكي خمير دندان به آن اضافه كنيد.


روش استعمال خمير سفيد كننده

دندانهاي خود را با خمير مسواك كنيد و اجازه دهيد حداقل تا 2 دقيقه روي دندانهايتان باقي بماند. خمير را قورت ندهيد! چون حتماً مزه اش را دوست نخواهيد داشت. ميتوانيد از نكات بالا براي بهتر شدن مزه خمير استفاده كنيد.


پس از استعمال خمير

بعد از مصرف خمير با خمير دندان معمولي اقدام به مسواك كردن نماييد تا مزه دهانتان تغيير كرده و هيدروژن پروكسايد باقي مانده شسته شود. از اينكه چقدر دندانهايتان سفيد و درخشان شده اند شگفت زده خواهيد شد! بسياري از افراد سيگاري و قهوه خور از اين روش استفاده ميكنند.

اگر دچار مشكل دندان و دهان بوديد: اگر مبتلا به تبخال، آفت، پوسيدگي دندان، تورم لثه و ديگر بيماريهاي دندان و دهان بوديد حتماً پيش از بكارگيري اين خمير با پزشك خود مشورت كنيد.


ميزان استعمال خمير سفيد كننده

- اين درمان خانگي را ميتوانيد بصورت هفتگي، ماهانه و يا هرگاه نياز به داشتن دندانهايي سفيد تر و درخشانتر داشتيد، تكرار كنيد.
- از اين خمير نبايد بيشتر از يك بار در هفته استفاده كنيد


ليست مواد مورد نياز:

- 3 قاشوق چاي خوري هيدروژن پروكسايد 5% (اين مقدار ممكن است كمي كمتر يا بيشتر باشد).
- 2 قاشق چاي خوري جوش شيرين (اين مقدار ممكن است كمي كمتر يا بيشتر باشد).
- موارد اختياري ( مقداري چاشني نعنا يا خمير داندان معمولي ).
+0 راي
اوخشیان یازیلار:

ورق لر

[ ]