آدمهاي آينده چه شكلي خواهند بود؟ | عجيب جالب خنده دار ديدني سرگرمي

====
======

سون یازیلار

تبلیغات

نویسنده : آتيلا بازدید :0
آدمهاي آينده چه شكلي خواهند بود؟

یازان گونی:یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعات: 05:12
دیدگاه ها:0 نظرات

آدمهاي آينده چه شكلي خواهند بود؟



 فكر مي كنيد فرزندان ما كه هزاران سال پس از امروز روي زمين زندگي مي كنند چه شكل و شمايلي خواهند داشت؟

​انسانهاي نخستين و غارنشين ها تفاوت هاي ظاهري زيادي با ما دارند و حالا دغدغه اين كه انسانهايي كه هزاران سال پس از ما روي زمين زندگي مي كنند چه شكلي خواهند بود باعث شده تا نيكولاي لم هنرمند روس كه به كشيدن طرح‌هاي تخيلي مشهور است دست به پيش بيني شكل و قيافه انسانهاي آينده بزند.


او معتقد است كه شيوه زندگي انسانها در ينده باعث مي شود تا تغييرات مهمي در اندامهاي آنها به وجود بيايد  و البته مهمتر از آن پيشرفتهاي دانشمندان در زمينه علوم ژنتيك مي تواند به آنها در منطبق كردن انسانهاي آينده با شرايط زندگي شان كمك كند.

 لمن معتقد است كه انسانهاي آينده قوه تحليل و ذخيره اطلاعات قويتري خواهند داشت و مغز آنها به لحاظ ابعاد رشد چشمگيري خواهد كرد.

اين هنرمند براي تصويرسازي هاي فرضي خود از كمك‌هاي يك متخصص ژنتيك به نام دكتر آلان وان بهره گرفته تا بتواند تصويري دقيقتر را به مانشان دهد.

تصوير بالا انسانهاي معمولي امروزي را به ما نشان مي دهد. اما انسانهايي كه ۲۰ هزار سال بعد از ما روي زمين زندگي مي كنند سري بزرگتر از ما و پيشاني بلند خواهند داست و علاوه بر اين حقله هاي زرد رنگي كه در نقش لنز هاي تحليلگر اطلاعات دور چشم آنها قرار خواهد گرفت نقشي مانند «عينك گوگلي» پيشرفته و كارآمد را بازي خواهند كرد.

۶۰ هزار سال بعد از امروز، ساكنان زمين سرهايي باز هم بزرگتر خواهند داشت، رنگ پوست آنها تغيير خواهد كرد و گودي چشم آنها ظاهرشان را از انسانهاي امروزي متفاوت مي كند. آنها گوشهاي فوق حساس و پيشرفته اي دارند ك در كنار لنز هاي چشمي عجيبشان برقراري شيوه هاي جديدي از ارتباط را مقدور مي سازند.



انسانهايي كه ۱۰۰ هزار سال بعد از ما روي زمين زندگي مي كنند ديگر ظاهري كاملاً متفاوت از چيزي كه امروز به عنوان انسان مي شناسيم خواهند داشت. چشم هاي سبزي كه مثل چشم هاي گربه مي درخشد. پوستي كه قابليت انعطاف بالايي دارد و رنگ‌ عجيبي به خود گرفته و دهاني كه به خاطر استفاده كمتر نسبت به ساير اجزاي صورت كوچك مانده است تركيب چهره انسانهاي آينده را خواهد ساخت.
+0 راي
اوخشیان یازیلار:

ورق لر

[ ]