تبديل نوشابه به آب با بطري پلاستيكي جديد | عجيب جالب خنده دار ديدني سرگرمي

====
======

سون یازیلار

تبلیغات

نویسنده : آتيلا بازدید :0
تبديل نوشابه به آب با بطري پلاستيكي جديد

یازان گونی:یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعات: 05:03
دیدگاه ها:0 نظرات

تبديل نوشابه به آب با بطري پلاستيكي جديد

يك شركت آمريكايي با استفاده از سيستم‌هاي تصفيه ناسا، بطري پلاستيكي آب ساخته كه مي‌تواند نوشابه را به يك مايع شفاف بي‌رنگ تبديل كند.

 به گزارش تبريز بيدار، يك شركت آمريكايي با استفاده از سيستم‌هاي تصفيه ناسا، بطري پلاستيكي آب ساخته كه مي‌تواند نوشابه را به يك مايع شفاف بي‌رنگ تبديل كند.

بطري تصفيه آب پيشرفته ÖKO از يك فناوري ناسا كه در اصل براي اطمينان از خالص، تازه و پاك بودن آب توليد شده، استفاده مي‌كند.

شركت سازنده،‌ در ويديويي كه در سايت خود به نمايش گذاشته، نشان مي‌دهد كه اين بطري با نوشابه كوكاكولا پر شده و پس از عبور از تصفيه مخصوص به شكل آب در مي‌آيد.

با وجود اين فيلم، يك كاربر تصميم گرفت آنرا خود آزمايش كند.

وي در ويديويي كه ضبط كرده نشان داده كه در ابتدا مايع بدست آمده كاملا بي رنگ و شبيه آب است اما در ادامه اين مايع به رنگ قهوه‌اي در آمده و آزمايش طعم نيز نشان داد كه مزه آن شبيه به آب قند است.

اين بطري آب سازگار با محيط زيست از سه سطح تصفيه مختلف برخوردار است. سطح اول مبتني بر كربن بوده و براي كاهش كلر و بو از آب شير طراحي شده است.

تصفيه سطح دوم شامل بيش از 400 سوراخ ريز بوده و از يك فرايند الكترو جذب با بار مثبت براي بدام انداختن عوامل مضر در زمان عبور آب از ميان آن استفاده مي‌كند.

به گفته سازندگان، زمينه‌هاي مسؤول پس از تماس با آب فعال شده و از عبور هرگونه عامل مزاحم جلوگيري مي‌كند. به گفته سايت ÖKO، اين ماده با استفاده از يونهاي نقره داخلي سپس باكتريها را در زمان تماس از بين مي‌برد.

سطح سوم تصفيه اين دستگاه براي تصفيه عوامل شناخته شده در حجم زيادي از آب درمحيطهاي شديد طراحي شده است. اين سطح هنوز براي خريد در بازار ارائه نشده است.
+0 راي
اوخشیان یازیلار:

ورق لر

[ ]